Lantraskaniner iFokus

Lantraskaniner

Etikettot
Läst 735 ggr
Luvinis
0

Ny sajdvärd

Hej!

Jag är den nya sajtvärden. Jag är här för att få lite mer liv på sajten. 🙂
Jag själv föder upp köttraskaniner för eget bruk. Har haft kaniner i 1 års tid nu och trivs väldigt bra med dem. Jag har gått naturbruk på gymnasiet och har stort intresse för djur. 

Nu är det såhär att detta skedde lite snabbare än jag har förväntat mig så känner mig en aning lite förvirrad över att ha tagit över en hel sajt. Så ni Medarbetare som finns med här vill jag gärna diskutera med och jag skulle gärna uppskatta att ni andra medlemmar lägger till några förslag på att förbättra och få mer liv på sajten.  🙂

Jag ber om ursäkt för eventuell kommande röra här inne men hoppas på att få ordning och full fart på allt ganska så snart. 😃

Alana82
0

Hej, nu blev jag nyfiken, vilka raser/korsningar har du? är själv sugen på gottisar men har inte kommit längre än så

The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers

Luvinis
0

#1 Hej! 🙂

Jag har 2 stycken New Zeeland Red på året nu. Blandningar mellan Nzr, Nzw och gottisar :P Hade tänkt skaffa någon bj också som småningom :P

tlover
0

Yay, vad kul, även om vi kommer att få sälja våra gottisar (flytt till lägenhet pga studier) så är det en viktig sajt 😃

Lycka till 🌺

l'm back

Luvinis
0

#3. Tack ska du ha! 🙂